Skuldre, biceps og hopp hopp hopp

Gjett hva jeg har gjort i dag da?
Jepp, ryddet, trent og lagd mat. Vanskelig spørsmål, ikke sant!?

I dag var det skuldre og biceps som fikk kjørt seg, funfun!

Generell oppvarming ble 10min hopping med det fancy nye hoppetauet.
886 Hopp ble det =)

Sånn så pulsen ut gjennom hoppinga,  det er bra trening kan du se!
ikke navngivet 25

 Spesifikk oppvarming:
2 sett hver av 2 rehab/forebyggene RC stikkøvelser
2 sett hver av 2 rehab/forebyggene RC hanteløvelser

Supersett:
Shrugs + Overheadpress
Skulder hev + sidehev
Bicepcurl med stang + Hammercurls
Cross over hammercurls + Bicepcurls med hantels

Kjenner jeg gleder meg til forandring i oppsettet. Skal begynne med SGTC med gang jeg kommer tilbake fra mamma tenker jeg, yay! (SGTC -> http://sandvikstraining.com/sgtc/)

Stikkord:

5 kommentarer

Sandry

29.jul.2009 kl.21:20

no has empacado? besitos la mamá

fit or not

29.jul.2009 kl.22:34

Hmm, tror kanskje jeg må teste sportsklokka til sambo. Den har nå ligget i skuffen hans og støva ned 1-2 år :p På tide å dra den fram kanskje? Hadde vært kjekt å følge med på pulsen! Men da jeg prøvde den (sånn bare å ha på i soffan lissom), ble jeg helt panisk da jeg så at pulsen bare steg og steg! det endte med at jeg vrengte den av meg og ikke ville ha noe mer med den å gjøre! Har hoppetau også, men ikke like avansert som ditt :p Åååh, alt man skulle gjort hele tia.

Trine

30.jul.2009 kl.00:09

SV; Bedre å være bleik enn syk...

Vibece

30.jul.2009 kl.06:25

Jeg kom plutselig på, etter å ha sett disse grafene flere ganger nå, at jeg har jo en polar pulsklokke jeg også...kanskje en ide å registrere seg på den nettsiden ja ;)

SiljeMariela

30.jul.2009 kl.09:01

Du er godt i gang med treninga ser jeg:)

hvilken polarklokke er det du har forresten?

Skriv en ny kommentar

Nems

Nems

20, Trondheim

Treniningsfrelst, kokkelerende, veggis-trønderjente som gleder seg til å begynne med sos ant.studier til høsten :) Legg gjerne igjen en kommentar, blir glad da!

Online Users Norske blogger Bloggurat Follow Mat, trening og masse anna tull Blogglisten

Kategorier

Arkiv

hits